Kundesenter


Bestilling

Ny eller tidligere kunde hos Ølbrygging?

Hvordan bestiller og betaler jeg?

Les mer

Levering

Når blir varene mine sendt?

Hvordan kan jeg spore pakken?

Hva betaler jeg i frakt?

Les mer

Betaling

Hvordan betaler jeg for en ordre?

Les mer

Kjøpsbetingelser

Hvilke betingelser gjelder ved kjøp i nettbutikken?

Les mer

Retur og reklamasjon

Hvordan returnerer/reklamerer jeg på en vare?
Hvilke rettigheter har jeg som kunde?

Les mer

Bruk av gavekort

 

Den 20. juni 2018 gikk vi over til nytt butikk- og ordre-system. Pr dd har vi ikke fått på plass en ny gavekortløsning, vi venter på at dette skal komme på plass.

 

Gavekort utstedt før denne datoen må vi håndtere manuelt. Det er viktig at du følger prosedyren under slik at vi får håndtert dette FØR de som pluker og pakker har ferdigmeldt din ordre. Dersom du sender en epost med koden eller ringer inn dagen etter kan vi ikke garantere at vi lagt inn koden før den er ferdigmeldt.

  1. Ved utsjekk og betaling av en ordre legger du inn gavekortkoden i kommentar-feltet.
  2. Vår ordrebehandler vil deretter sjekke gjenværende beløp og redusere beløpet som skal betales.
  3. Ved ferdigmelding av ordren vil kortbelastning / faktura fra Klarna nå vise det nye, reduserte beløpet.

 

 

Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.