Har du handlet hos olbrygging.no tidligere?

Den 20. juni 2018 byttet vi til nytt system. Alle kundedata ble overført, og du kan logge deg på med din epostadresse.

Merk: Passordet ble ikke overført. Ved første gangs pålogging klikker du på "Glemt passord" og oppretter et nytt passord. Deretter kan du logge deg på. 

 

Ny kunde hos olbrygging.no?

Velg den varen du ønsker. Du trenger ikke være innlogget eller registrert som kunde for å velge produkter. Når du har lagt de varene du ønsker å kjøpe i handlevogna, velger du ”Til kassa” i menyen til høyre. Dersom du ikke er registrert bruker, kan du registrere deg nå. Som innlogget bruker vil varen du legger i handlevogna bli liggende til neste gang du besøker siden.
 
Se over at dine kundedata stemmer, og velg betalings- og frakt-måte. Her kan du også legge inn en melding til oss. Ønsker du at alle varene dine skal sendes samlet, huker du av for dette. 
Til slutt må du bekrefte bestillingen. Så snart du har bekreftet bestillingen vil du få en ordrebekreftelse tilsendt på e-post.
Som innlogget bruker i webshoppen, kan du blant annet finne alle tidligere ordrer, spore pakker og søke om retur på varer her inne på ”Kontakt og hjelp”-sidene.

 

Hvordan ser jeg hvilke produkter som er på lager?

Når du går inn på et produkt i webshoppen, vil lagerstatusen vises.
 
Dersom varen er på lager, vil du se en grønn hake + hvor mange produkter som er på lager
Er det en orange hake, så er produktet bestilt inn til lager, og forventet inn på datoen som står bak.
Dersom varen ikke er på lager, vil du se et rødt kryss foran teksten “Ikke på lager”. Du kan likevel velge å legge inn bestilling, og vi vil forsøke å skaffe det aktuelle produktet. Vi holder deg løpende oppdatert om når du kan forvente  varene.
 
Vi tar forbehold om endringer i leveringsdato. Vi har løpende dialog med leverandørene på dette. 
Etter at du har fullført handelen i webshoppen, kan du følge den videre behandlingen av ordren din her inne på “Kontakt og hjelp”-sidene.